Aké značky mať v šatníku, pretože nikdy nevyjdú z módy?
V poslednej dobe sa veľmi často poukazuje na jednu vec, a síce na udržateľnú módu. Neustále sa apeluje na to, ako človek musí pristupovať zodpovedne k životnému prostrediu, pretože sa nám začína pomaly rozpadať doslova pred očami. Bohužiaľ na chátrajúcej prírode máme podiel aj my a samozrejme tiež módny priemysel, ktorý neustále spracováva najrôznejšie oblečenie vo veľkom, navyše v nízkej kvalite. Ak chcete obmedziť výrobu módnych kúskov, oplatí sa nakupovať kvalitnejšie veci, ktoré vydržia dlhšie.
V súvislosti s nakupovaním oblečenia, ktoré má vydržať aj dlhé roky, sa ponúka otázka, či oblečenie počas tej doby nevyjde z módy. Pravdou však je, že oblečenie z módy nevyjde, ak si kúpite nadčasové značky. Viete, aké značky sú známe tým, že sa budú nosiť aj za tridsať rokov?
Aimé Leon Dore
Už ste počuli o značke Aimé Leon Dore? Ide o pomerne novú značku, ktorá má sídlo v New Yorku. Pre túto značku je typické to, že vytvára oblečenie pre každú príležitosť. Jednotlivé kúsky možno zo skrine vytiahnuť skrátka kedykoľvek je to len možné. Jednotlivé kúsky sú totiž síce originálne a nápadité, na druhú stranu nie sú nijak výrazné. Ľahko je teda skombinujete, hravo ich budete nosiť alebo komponovať do najrôznejších štýlov.
Filling Pieces
Ďalšia nadčasovú značkou je značka Filling Pieces, ktorá je založená na akejsi hranici medzi Streetwar a high-end módou. Na prvý pohľad nie je značka nijako zaujímavá, na druhú stranu práve vďaka tomu je skvelá. Pri výrobe jednotlivých kúskov, ktoré sú synonymom jednoduchosti, sa využívajú inovatívne tkaniny, tiež kvalitnej kože. Nekúpite si teda kúsok, ktorý by sa vám rozpadol behom chvíľky. Kúpite si niečo naozaj kvalitného, čo budete nosiť s veľkou radosťou.
Wood Wood
Wood Wood je dánska značka, ktorú majú na svedomí traja dizajnéri. Práve tí si vytvorili malý obchodík, do ktorého začlenili kolekcie svojich vlastných dizajnov. V súčasnej dobe je značka spojená v mnohých kolekciách aj so svetovými značkami, ako je potrebné značka Adidas.